Sider

tirsdag 1. mars 2011

Skatter til barnerommet





Jeg og de to småttisene har tilbragt vinterferien i Tønsberg, hos min pappa. Det skal innrømmes at det er en utfordring å ta seg over fjellet alene med to små, men det veies opp av å se at de koser seg med miljøskifte, bestefar, og nye lekekamerater. 
Som hver gang jeg er i barndomshjemmet, så fant jeg også denne gangen noe litt ekstra kuuuult å ta med tilbake. Både fordi jeg elsker 70-tallet, og min egen barndom, og fordi min far synes det er ekstra kjekt når jeg kan ha brukt fr noe hjemmefra, så gleder dette meg veldig. 
Denne gangen ble det min gamle Ludvig sparebøsse fra Sem Sparebank ( lagt ned for mange mange år siden). Det var ekstra kuuult, da jeg i lang tid har vært på utkikk etter den perfekte sparebøsse, uten å treffe blink.

Videre står kardemommeby høyt i kurs her om dagen , etter at jeg og Vetle var og så den forestillingen på lokalteateret her for noen mnd siden. Og, i Tønsberg hadde vi boken, riktignok helt lik den vi får kjøpt 
i dag, men den er velbrukt av meg som liten.

Ellers måtte jeg bare ta med ett bilde av den fine vimpelrekken jeg kjøpte på Kremmerhuset i dag, nå innstallert på Mikkel sitt rom.

1 kommentar:

  1. Hm. Tror jeg må ta en tur på Kremmerhuset og se på de vimplene..! Klem

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.