Sider

lørdag 9. juli 2011

Lopper jeg jakter på!!!!!!!

Litt av hvert står på ønskelisten fra loppis sommeren. Ikke lykkes å finne det i våres, men jammen har det vært lite tid til å saumfare markedene og da.

Først og fremstønsker jeg meg en teak skjenk. En som er litt mørk og god på farge. Denne hadde vært perfekt, men var solgt før jeg fikk kloa i den. Huff, huff.


Ellers står det to slike litt tunge treskap på øsmkisen. Gjerne uten bein, som står rett på gulvet. Ett ønsker jeg å male og ha utenfor badet i 2. etasje, til håndklær , sengetøy osv. Det skal bli rødt eller svart. Og ett skal kome på Mikkel sitt rom, gult eller grønnt.

Ellers vil jeg gjerne redesigne en gammel pianokrakk. Sprek maling, og nytt stoff på toppen. Som denne, fra den herlige butikken Precious


Jeg har også veldig lyst på en slik god , gammel teak-aviskurv til å fiffe opp med litt tapet. Men den klarte jeg ikke å laste ned bilde av på denne posten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.