Sider

torsdag 4. november 2010

Tapetserte skapdører, og kjole "post festum"



I gangen vår var det ett tomrom, som hverken kunne brukes til fugl eller fisk. Ville gjerne bruke det til oppbevaring av klær og sko, men oppfylte ingen standard mål. Bestillte derfor de enkleste skyvedørene på Byggmakker, og satte dem opp sjøl ( dvs Herr U), og tapetserte med tapet fra FERM living. Nå er det "innmaten " i skapet som skal planlegges. Hylle med kurver på toppen, skostativ i to rader, samt noen trådkurver ser jeg for meg. 

Kjolen henger klar til rens etter bryllup i august . Den er fra FLOYD, og ett av mine beste kjøp på kjolefronten. Den har nå fulgt meg i 5 bryllup fra 2005 frem til i dag, både som gravid og "vanlig". 


1 kommentar:

  1. Hej frugan! Håper alt er bra med deg og guttene. Fin blogg du har laget, du inspirerer meg. Nå har jeg omsider kommet ut av klesskapet, og har lagt til deg som følger. Kanskje du vil følge meg også? Da blir du min første besøker.. Klem J http://barbarellaswantitall.blogspot.com

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.