Sider

torsdag 10. februar 2011

Mitt beste bruktfunn



Som følger av bloggen Sukkertøy for øyet fikk jeg nyss om utfordringen til Anettes hus. Vis meg ditt beste bruktfunn. Dette kunne være fra loppis, arvet, funnet, "stjålet??????", eller hva som helst. Skulle ikke være pusset opp eller redesignet.

Jeg kom med en gang til å tenke på pulten min. Jada, jeg har blogget om den før. Men den er bare så fiiiin. fra 50-tallet. Masse hakk og skader av tidens tann, men hva gjør vel det. Denne har jeg tegnet og gjort lekser ved når jeg var liten, og nå er den gått i arv til Vetle.

Pappa fant den stuet bort på ett lager for mange år siden, og har heldigvis ikke gitt den videre til noen når jeg vokste ut av den.

Jippi.




1 kommentar:

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.