Sider

lørdag 12. mars 2011

Fargerik, men dus kurv!




Forrige helg var jeg innom Europris for å kjøpe noen plastkasser til vaskerommet. De fant jeg ikke, men på vei ut kom jeg over disse herlige kurvene. Akkurat rett fargeskala for Mikkel sitt rom. Da jeg ikke er av den impulsive typen, og det satt to hissige smågutter og en utålmodig litt større en og ventet ute i bilen, så ble det selvsagt ikke noe handel den dagen. Men kurven lå i tankene helt til i går,da jeg endelig fikk anledning til å hente meg en slik. Og, den var faktisk finere enn forventet. I dag er den fylt med kosedyr, så får vi se hva den skal romme etter hvert.
Små kupp kan forandre en hel dag. Humøret på topp, trots nylig gjennomgått omgangssyke.
He, he. God helg til de som måtte stikke innom bloggen.


1 kommentar:

  1. Fine kurven! Perfekt til kosedyr!
    Kjenner godt igjen følelsen, det er hektisk å handle med utålmodige folk på slep, he he :) ikke lett å tenke klart da nei.
    klem

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.