Sider

onsdag 17. august 2011

Redesign-kommode


Har lenge lett etter en høy kommode til å ha utenfor barnerommene. En med mange rom. For en uke siden kom jeg over den perfekte kommoden på Fretex. Bare synd, det var en skikkelig kjip furukommode, med furuknotter. Måtte allikevel ha den, da den ville romme akkurat det jeg ønsker av håndklær , ulltøy osv. Stablet den som best jeg kunne inn i bilen, og kjørte videre for å kjøpe oljemaling. Fargevalget stod mellom gul, orange eller rød. Vetle fikk velge, og det ble orange.







Etter en runde med kvistelakk, og 5 strøk maling, er kommoden blitt slik:

Nye knotter er kjøpt på En gul knapp, og skuffene er tapetsert med papir fra Rie Elise Larsen inni.



Faktisk riktig så fornøyd med resultatet.



Og, papiret som ble til overs etter tapetseringen......Ja, det skal jeg vise en annen dag, hva det er blitt til.

Hint: Pynt på soverommet.


3 kommentarer:

  1. Flink du er:)

    SvarSlett
  2. Så fin kommoden ble!
    De furukommodene er fryktelig kjedelig å se på, men med en slik forvandling var en oppvekker! ;)
    Nydelige knotter og papir, bra valg!
    Gleder meg å se hva reste papiret blir brukt på.

    Her har jeg fått retrovilla tapet i hus. Og nå som gangen er pusset opp måtte jeg ha et innslag av det der også ;)
    Fint med ting som går igjen, skaper en helhet akkurat som du kanskje skal gjøre :)

    KLEM♥

    SvarSlett
  3. Kommoden er kjempefin i orange og med nye knotter og fint papir inni!
    Ha en fin kveld og fin ny uke!
    Klem fra Anne

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.