Sider

søndag 16. oktober 2011

Ute med sprayboksen igjen





Denne gangen er det en gammel kopperlysestake som har fått gjennomgå. Lysestaken ble kjøpt på auksjon sammen med  Barbarella i 2004. Nærmere bestemt i Uddevalla, der vi holdt hus på den tiden. Den har gjort nytten sin i mange år, men de siste årene har den stått på kottet, og sjelden eller aldri kommet frem. Rett og slett fordi den ikke passet inn lenger.
Fant ut at den ville gjøre seg bedre som rosa. Dessverre hadde ikke Biltema den rette fargen på sprayboks, så vi måtte gå for ett langt dyrere og mer "udrøyt" alternativ fra Panduro. 
Nå er i allefall jobben gjort, og i dag fikk vi og hanslet lyserosa lys til stakan.
Håper ikke Barbarella går i sjokk om hun ser dette. Hun har nemlig "tvillingen" til enne lysestaken.


4 kommentarer:

  1. For ett stilig resultat!! :) Litt av et blikkfang i stuen :)

    SvarSlett
  2. Så flott den ble!! Herlig farge :)
    God klem

    SvarSlett
  3. Rett og slett herlig ble den! Tror sannelig jeg må gå til innkjøp av spray jeg også. Har jo masse messing i kjellerboden...

    Ha en finfin lørdagskveld.
    Klem fra Lottemora

    SvarSlett
  4. Å du store min! Jeg besvimer..! Er du klar over at du kunne doblet innkjøpsprisen din ved å selge den der til meg..?
    Nei, men den ble veldig kul! Er faktisk på sprayer'n selv for tiden, med spraybokser innkjøpt etter tips av Signepling, fra KEM, Kunstnernes Eget Materialutvalg. Masse fine farger, og slett ikke dyrt. Sjekk det ut! Jeg har kjøpt fem bokser, lilla, rosa, gult, blått og hvitt. Øver nå på diverse loppisfunn, så kommer det kanskje resultater på bloggen etterhvert..

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.