Sider

onsdag 13. oktober 2010

Mitt første, og kanskje siste, sengeteppe












Har vært umulig å laste opp bilder til bloggen i flere uker nå, så da har man måttet kanalisere energien( det lille som er tilovers) til andre sysler. For min del har det blitt håndarbeide, og denne gangen noe litt uvenlig for meg, nemlig sying. Lenge har jeg ønsket meg ett senngeteppe til rommet til Vetle, men ikke funnet noe som var helt pang. Nå har jeg laget mitt eget, og er ganske fornøyd med debuten. Litt vanskelig med foringen med platevatt, og å få det hele beint, men det er jo litt av sjarmen at det ikke er perfekt. Masse ulike lapper fra stoff og stil på toppen, og cordfløyel under. Frister faktisk til gjentakelse, men før det blir det nok noen småprosjekter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.