Sider

tirsdag 26. oktober 2010

NIB-utfordringen : Om meg


fruU, det er meg.

34 år, bosatt mellom fjella i Bergen. Er i mammapermisjon, og har derfor begynt å blogge. Blogger om alt mellom himmel og jord, deriblant interiør. 

Inspirasjon:
Det å se på gamle lopper gjør at det dukker det opp ideer om hvordan de kan "fiffes opp". Ellers er det blader( særlig svenske), bilder, og gamle filmer som inpirerer. Og andres hjem så klart.

Drømmehjem:
Det har masse plass. Er en salig blanding av nytt og gammelt. En fargerik retromix med moderne twist. Jobber med det vi har, og håper det ender slik.

Min favoritt:
På interiørfronten er vel vår hjemmesnekra benk foran panoramautsikten favoritten. Herlig å sitte å se på husets herrer komme fra barnehagen, og ikke minst bare nyte en kopp latte mens man nyter utsikten.

Uønsket: 
Negativt ladet ord. Og, man skal jo aldri si aldri, men jeg tror ikke mitt hus noen gang får laminatgulv. Dette selv om det er veldig i tiden, og svært ripesikkert. 
  
 Drømmedag:
-Den dagen mine to gutter kom til verden. 
-Bryllupsdagen vår
-Regn ute, en kurv fylt til randen med garn og stoffer, og muligheten til å bare være kreativ.
-Den dagen alle julegavene er i hus. 

Godfølelsen: 
Nyvasket hus, rødt i glasset,og deilig middag på ovenen, og gullrekka på TV.
En typisk fredag med andre ord.


 Det brenner:
Når man sitter og leser blogger, eller blogger selv, og maten får leve sitt eget liv på ovnen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.