Sider

onsdag 12. januar 2011

Melder på Vetles rom og i NIB-utfordringen.



Kan ikke gjøre forskjell på gutta, så da blir det ett innlegg om Vetle sitt rom også på NIB sin utfordring om barnerom.

Vetle og Mikkel sine rom ligger vegg i vegg , og er helt like bare speilvendte. Hos Vetle har vi valgt en biltapet med lett retropreg fra FERM-living, da biler er "hele livet" til denne gutten. Ellers er det meste redesign. Pulten er min fra  jeg var liten, og den er originalt fra 1950-tallet. Har litt skrubb og skader her og der, men det er bare "charming".Sengen er fra Fretex, og har fått noen strøk maling som matcher tapeten. Inni skuffene under er det tapet. Nattbordet har jeg en fyldig reportasje om opphavet til ellers i bloggen, men det er kjøpt for "en slikk og ikke no" på Fretex det og.

Den gule hylla er og gammelt skrot, som er malt , og tapetsert inni. 

Tallerkenhylla til bøker er fra Mitt Rom på Nesttun.
På ønskelisten står ett gammelt mørkebrunt skap til mer oppbevaring. Følger daglig med på bruktmarkedet. Hvis noen har noe til salgs, så ta kontakt.



2 kommentarer:

  1. Hei! Ville bare si hei ettersom jeg stakk tilfeldig innom bloggen din. Nå skal jeg ta en nærmere titt her inne!

    SvarSlett
  2. Stilig gutterom! Vi er i prosessen med å få minstemann inn på eget rom omsider, det er gøy å planlegge hvordan det skal bli der. Utfordringen er å finne en ny plass til alle mine hobbyting ;) Hilsen en bergenser på Østlandet :)

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.