Sider

onsdag 31. august 2011

Fornyelse av kjedelig jakke!


For ca to år siden kjøpte jeg denne røde cardigan-jakken på mexx. Siden den gang har jakka vært i bruk en eller to ganger. Hver gang jeg tar den på, ender jeg med å ta den av igjen. den blir rett og slett for traust.I forbindelse med at jeg skulle bytte knapper i en annen strikkejakke, fordi de var så slitt( den har jeg hatt i 10 år, og brukt hver eneste uke), så kom jeg på at jeg jo kunne prøve å piffe opp denne jakken litt og.
Her er resultatet:





Veldig fornøyd så langt, så får vi se om den blir hengende mer på kroppen heretter.

2 kommentarer:

  1. Så fin den ble!
    Blir jo en helt ny jakke:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Fine knappene!! Kreative Fru U :)
    Klem fra Camilla

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.