Sider

onsdag 22. februar 2012

Ugler i mosen

Her om dagen kom en herlig pakke i posten fra danske Anker Living. Jeg hadde bestilt meg noen smykker. Det smykket som gjorde mest inntrykk på meg var dette uglehalskjedet fra Finnsdottir. Har hatt det på hver eneste dag siden jeg fikk det. Mange har nok vandret videre på interiør og accessoarfronten, fra ugler mot sommerfugler, men undertegnede sverger fremdeles til ugla. 

Thora Finnsdottir er kjeramiker og lager alt fra interiør som vaser, krukker og lamper, til veggpynt og smykker. Verdt en titt hvis man ikke alltid vil gå "mainstream".


1 kommentar:

  1. Ugla er kjempesøt. Jeg har også Fortsatt sansen for ugla, selv om den er blitt litt overexponert. Vel vel. Har imidlertid ikke noe uglesmykke så, lang, bare et lite lam..

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.