Sider

tirsdag 21. juni 2011

Etterlengtet retro-benk!




På lørdag var jeg så heldig å finne noe jeg har vært på jakt etter lenge. Nemlig en retro-stereobenk i teak. Dennevar helt genial, da den var litt mørkere på farge enn mye annen teak, og derfor står veldig bra til resten av inventaret i stua. Glad og lykkelig fraktet jeg den hjem i bagasjerommet.
Men, så begynte problemene.
Hadde ikke tenkt på at videoen og forsterkeren er altfor store for å passe inn på den snertne glidehylla. Får faktisk ingen av dem inni der. Nå er jeg i tenkeboksen. Skal jeg kjøpe ny vido og forsterker????Skal jeg ha den ett annet sted, feks ett av barnerommene???? Eller, skal jeg male den svart, og ha den i gangen????Svaret vet jeg ikke ennå. Jeg begynner med å bestille meg nye ugleknotter til de to dørene, så får vi ta det fra der. Tror jeg blir fornøyd uansett. Og, boksen oppå: Den kjøpte jeg på "En gul knapp" i helgen. Skulle gi den i innflyttingsgave, men glemte den undervegs. Finner på noe nytt neste gang vi skal i besøk, og overtar denne selv. hi, hi.


1 kommentar:

  1. Hei snuppa! :)

    Den var jo kjempefin. Ser den med at dvd spiller og slikt kanskje er en fordel å ha inni der... Det var jo dumt. Men, slike teak kommoder kan du være heldig å få tak i på loppis. Ugleknotter hørtes veldig bra ut :)
    Gleder meg til å se resultatet....

    KLEM

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.