Sider

fredag 17. juni 2011

Kupp fra Boston!

Noen skatter ble det også med hjem fra Boston.Denne lille frosken i yoga-stilling kunne jeg bare ikke motstå. Veldig glad han var like hel når han kom hjem......Har fått plass mellom blostervaser og blomsterpotter i vindu, men er noen ganger på gjesteopptreden på spisebordet.




Her poserer han sammen med en nydelig liten miniorkide vi fikk i går.

En lekker orange kjole har også fått plass i kofferten hjem. denne er kjøpt på en liten lokal butikk som heter Pinkyotto. Har bare utsalg i New York og Boston, men også noe salg på nettet. alle kjolene i butikken hadde en egen sjarm, og kunne gjerne fått plass i mitt klesskap. Men det ble med denne ene. De lages bare i en størrelse, og kun 1-2 kjoler av hver variant. Veldig gøy. Man kan se ett bredere utvalg på hjemmesiden dems.



Sist(i denne omgang), men ikke minst, ble det ett par solbriller. Disse er av merket Vera Bradley, og litt fiffi med mønster på innsiden av stengene. frekt etui har de og fått seg.




2 kommentarer:

  1. så fine ting du har fått med deg hjem fra tur! Jeg må inrømme at jeg falt pladask for kjolen, kjolegal som jeg er!*blunkesmil*

    SvarSlett
  2. Hoho så kul frosk!
    Fikk lyst å tøye nå ;)

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.