Sider

onsdag 9. februar 2011

Award fra Millie Moi

Jeg har fått en award, med en utfordring fra fantastiske Millie-Moi!
Veldig gøy med sånnt. Tusen takk!
Spørsmålene har jeg kopiert rett fra hennes blogg, og svart etter beste evne.
 
Ta opp nærmeste bok og slå opp på s. 18. Let frem til linje 4, hva står det der?
 Dette er yndlings-håndarbeidsboka mi, så den er nesten alltid nærmeste bok. På s 18, linje fire står:PINNAR: NR.2,5 og eller 3,5 og 4
For meg en ganske dagligdags tekst, da det stort sett er disse pinnene jeg bruker. Senest strikket jeg votter til de to piratene mine:


Så, nå skal ingen fryse!!!!!
Hva var det siste du så på TV?
*NRK3 -Rorry, med Vetle før barnehagen.


Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
*Oppvaskmaskinen. Tekniske apparater må gå døgnet rundt for å holde en ok "fasade". Dvs for at det skal kunne gå an å ta folk i hus.

Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
På middag med min kjære på fredag. Deilig treretters på BOHA, med litt for mye vin.
Skitur på Voss lørdag. Slalom i halvfint vær- tre år siden sist.
Hva har du på deg nå?
* Filippa K bukser , og Bondeliedtopp.

Hvilken film så du sist?
* Limbo
.Sørgelig og dyster , men flotte bilder fra ett nydelig sted (Trindidad), og trots alt en veldig god film. Terningkast fem.

Kunne du tenke deg å flytte til utlandet?
*For en periode , ja. Kunne tenke meg fastlandet i Spania, eller ett halvår i Zanzibar. Sistnevnte ikke helt utenkelig.
Jeg vil gi awarden videre til:
  Herlige Barbarella
og
Den meget inspirerende Ingrids glade strikkeri
Utfordringen er selvsagt valgfri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.