Sider

søndag 27. februar 2011

Egendesignede navnelapper




















I går ankom mine egendesignede navnelapper i posten. Det var en stor dag. Nå får nemlig mine håndarbeider ett helt personlig preg, og det er jo gøy. Foreløpig har jeg bare "merket" noen vaskekluter og ett av strikkesettene til Mikkel, men i morgen skal jeg stille meg glad og fornøyd ved strykebrettet( ikke ofte) , og gi flere plagg og puter fruU-logo. 
Ble veldig fornøyd med lappene, så får vi se om de holder godt i vask også da.
Disse er bestillt fra Sigurd Hoel, og det var uendelig med bånd, farger og skrift å velge mellom. Kort og grei leveringsfrist også. Kan anbefales.



2 kommentarer:

  1. Hei. Dette ser meget interessant ut!

    Gir de også muligheten til å ha slike, men som man bare syr på? I endene liksom... Slik at de skal være enda sikkrere festet.

    SvarSlett
  2. Ja du, der kan man få hva man ønsker. Men, jeg må si at disse strykepålappee sitter suverent altså. Har de som du ser på oppvaskkluter, og de får jo en ganske så røff behandling. Lappen sitter som støpt. Lykke til , og du, beklager sent svar. Har hatt bihulebetennelse.

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.