Sider

lørdag 2. april 2011

Jippi, Award til meg!

Jeg har fått en award fra Ida med bloggen, Interiørdrops.Ta en titt innom da vel, det er vært det. Kjempegøy, takk  takk! Awarden skal gis videre til 5 blogger som har mindre enn 100 følgere, og man skal tillegg skal svare på noen spørsmål, om både ditt og datt.


Reglene er slik:

♥  Linke til den man fikk awarden fra
♥  Sende awarden videre til 5 bloggere
♥  Svare på 10 spørsmål

Her har vi spørsmålene:

♥  Hvorfor begynte du å blogge?
Det kom litt etter innfallsmetoden altså. Var hjemme i mammapermisjon med nummer to, og gjorde en del småprosjekt hjemme. Hadde lyst til å dokumenetere det hele, og vurderete permer og bøker osv. Men, det er jo litt gammaldags da. Så var det en kreativ venninne som bare slengte utav på en jentekveld, at det hadde vært gøy å begynne å blogge. Så da var det rett hjem, og baletten startet.

♥  Hvilke blogger følger du?
Jeg følger masse blogger, som man kan se i margen på bloggen min. Mest retro og gjenbruk egentlig. Og litt moderne inspirasjon.

♥  Favoritt make up merke?
Ingen favoritt egentlig, men liker Dior og Shicheido godt

♥  Favoritt klesmerke?
Har en forkjærlighet for det klassiske når det gjelder klær, så det blir en del Filippa K. Men har og en del sprekere ting, fra Bondelid og Oasis.

♥  Ditt "må ha make up"?
Må ikke ha noe- naturlig vakker vet du. Men bruker ofte en dus eyeliner.

♥  Favorittfarge?
På interiør er det turkis, på klær dus blå for tiden.

♥ Favorittparfyme?
Ah, det er Carolina Herera 212.



♥ Favorittfilm?
Hm, mye bra å velge i . Akkurat nå er jeg veldig betatt av Black Schwan.

♥ Hvilket land vil du besøke, og hvorfor?





Har begynt å snuse litt på Zansibar for alvor. Ett halvår utveksling med jobben????

♥  Et spørsmål til meg selv: Neste prosjekt?




Strikkejakke i pudderrosa til meg selv. Bomullsgarn. Håper å bli ferdig i løpet av to uker.

Jeg sender awarden videre til:

-Millie-Moi

- Barbarella

-Frøken Larsen

-Hjem og fritid

-Veronikas verden




3 kommentarer:

  1. Så kjempekoselig å få en award.
    Artig å få vite litt mer om deg.
    Skal få sendt den vidre i løpet av helgen.
    Ha en flott fredagskveld :o)

    SvarSlett
  2. Zanzibar er fantastisk! Jeg blir med som tolk og guide!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for award, skal bli gøy å sitte meg ned å ta den når tiden strekker til her etterhvert. Nå er det baby baby baby.....og vi koser oss masse. Mye nytt og skummelt med et nytt lite menneske i hus, men ting går seg litt mer til for hver dag.

    Ha en riktig fin helg videre :-)

    Klem Veronica

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.