Sider

onsdag 25. mai 2011

Må bare, må bare.........................


Jeg må rett og slett bare vise frem noen av de herlige gavene jeg og maken fikk til vår bursdag. Har jo presentert en del av tingene til hagen i forrige innlegg, og der er det more to come altså.
Men i dag vil jeg dog gjerne glede meg over noen av tingene til huset. Kanskje pga blæst og regn.......

Her er verdens fineste salatbolle. den er laget i ett herlig, uknuselig materiale, litt mykere enn melamin. Og prikken over i-en er jo salatbestikket, disse hvite hendene oppi. De som innvilget bollen skjønte ikke prinsippet, og bad om bestikk, men det er bare en tilvenningssak.  Takk til giveren, om du/dere skulle finne på å lese bloggen.

Videre følger dette kuuuuuuule sushi-settet fra Aleesi. Fikk det av min svoger, og det var jo bare midt i prikk. Har ikke blitt tatt i bruk ennå, men planlegger debut på fredag, med bobler i glasset.





Sist , men ikke minst må jeg vise frem denne flotte vasen, fra dronningen av Landås. Fantastisk kul, heter grass og kommer fra Copenhagen. Den alternerer litt mellomvinduet og spisebordet.

1 kommentar:

  1. Så stilige gaver! Den der salatbollen var jo bare knas! Så dumt jeg gikk glipp av feste, tenker dere hadde det gøysig :) Fint bilde av deg mens du venter på gjestene. Klem!

    SvarSlett

Takker og bukker hvis du vil legge igjen ett hint om at du har vært innom.